söndag 3 februari 2008

Seriös Bloggare...?

Ja, man kan undra när man inte gör ett inlägg på 2 veckor...
- Men, men... ska försöka bättra mig. Skickar en ursäkt till "alla" mina läsare...hehe...

Jag har varit jättesjuk sedan i tisdags kväll, men är klart på bättringsvägen...?
- Jo, det är jag nog trots att jag sov till kl 12 idag samt legat och småsovit i soffan mellan kl 15-17.

Man är nog allt lite sjuk om man som Fotbollsnörd kan ligga och småsova samtidigt som Inter, med Zlatan i startelvan, spelar fotboll på TV.

Idag har mitt lag, Sannaheds IF, haft gemensamt möte med Stene IF om framtiden och hur vi tillsammans ska lyckas hålla åtminstånde ett lag igång på ett seriöst sätt.
- Beslutet är att lägga ner Sannaheds IF och göra en kollektiv övergång till Stene IF för de som är seriöst sugna på att spela vidare. En hyfsat bra lösning.
Definitivt beslut om 2008 tas efter de första utomhusträningarna som sker under vecka 08 & 09.
- Kommer inte tillräckligt många på dessa träningar så ser det mörkt ut även för Stene...

Jobba imorn? Jag tror det...

Kramiz <3

Inga kommentarer: