lördag 19 januari 2008

Rapport från gårdagen

Dagen började ju bra...
Jag kom på att jag hade ungarna i bilen när jag var halvvägs till jobbet. Trött? Nej, tankspridd!

Barnen skulle ju på disco ikväll mellan 18-21.
Hade lovat dem nya spel till PC å PS2, så snabbt iväg till MAXI och sedan GAME. Hittade det vi skulle och snabbt hem igen för ombyte till discokläder.

Släppte iväg dem själva till discot. För mig började en hektisk timma med tokstädning. Varför kan man undra? ;-)) Skulle ju få middagsbesök av min goda granne...!

Bådas barn var på discot så vi körde igång med matlagningen tills de skulle komma hem. Mysigt ;-))

Äta gott, dricka gott och mycket prat om livets gåtor.
En timme efter midnatt lämnade besöket, smått tröttis...hehe...min soffa ÄR skön, jag vet...lätt att somna där...mmm.... :-D

Tack för en trevlig kväll! Kram
(ses imorn...)

Inga kommentarer: